İki sene tespih çektim
Günleri hep saya saya
Adınaysa şarkı yapıp
Hep söyledim doya doya
Ama bak sonunda döndüm
Neden öyle çok şaşırdın
Eski günlerdeki gibi
Boynuma hiç sarılmadın
Ben şu anda çok mutluyken
Senin neden yüzün asık
Söylesene yoksa bana
Değil misin artık aşık
Kayıt Tarihi : 11.04.2026 08:49:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!