Belki kinim geçti ama
Hâlâ kırgın gönlüm sana.
Ne olur bundan sonra
Çıkma artık hiç karşıma.
Belki gönül defterinden
Aşk borcunu artık sildim.
Lakin dertler faizini
Sanma ki sineye çektim.
Fırtınada sığınacak
Şefkat denen liman mıyım?
Yoksa vefa çöllerinde
Konaklanan bir han mıyım?
Tüketme hiç nefesini,
Seni artık affedemem.
Kurtuluşum olsa dahi
Elinden tek ilaç içmem.
Erkan Batal
Kayıt Tarihi : 21.11.2019 00:25:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!