Bir kez geldik dünyaya
Bir dahada gelmeyiz
Hal böyleyken masanda
Oturma sessiz sessiz
Çal çal çal be niyazi abi bu gecede sen çal felekten
o buradan gideli
bülbül sustu dalında
temmuz denen yaz ayı
kışa döndü bir anda
Bugün olmuş hâlâ gelirsin diye,
Gözlerim yollara dalıyor oğul.
Geçse de aradan haftalar, aylar,
Özlemin çığ gibi büyüyor oğul.
Kara haberini aldım alalı,
Bırak artık şu inadı,
Kestim bak bıyıklarımı.
Bir kerecik dudağını
Öpsem sanki ölür müsün?
Bak hem gencim hem de bekar,
Her ne kadar o zalime
Kırılıp gücensemde
Buna rağmen genede
Ölürse üzülürüm
Çok ama çok çok bunaldım
Onu bekleye bekleye
Artık canımdan usandım
Onu bekleye bekleye
bunca zaman sezdirmedin
bravo seni kutluyorum
şahsım adına önünde
saygıyla eğiliyorum
Zannetmeki ettiğini
Yanına kâr bırakırım
Sana olan tüm hıncımı
Bu şekilde alacağım
Atletini kazağını
Senin kim olduğunu
Ben nereden bileyim
Söylesene birader
Sen kimsin kim
Senle artık barışmamız
Sevgi ile bakışmamız
Tekrar candan sarılmamız
Pek olası görünmüyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!