Sen benim en güzel uykularımı böldün.
Şimdi arkamdan,
Ninniler okusan neye yarar.
Sen benim en güzel duygularımı öldürdün.
Şimdi mezarlarına,
Bırak güzelliğini yalnız ben anlatayım.
Doğanın tüm güzellikleride eşlik etsin bana,
Şiirler okunsun dudaklarımda.
Ya da boşver,
Sen konuş öyle ben seni izliyeyim.
Kurtar beni bu karanlıktan,
Çek beni karanlığına orda kalayım.
Yaşat beni aşkınla,
Tüm dertlerine deva olayım.
Söyledim farklı hissettirdiğini,
Ödüm kopuyor
Başkasıyla anılar biriktirirsin diye
Beni unutursun diye
Uyandım sabahın 6'sında,
Her yer karanlık, kimse yok ortada.
Giydim montumu, taktım atkımı,
Bekliyorum bir otobüs durağında.
Otobüs geliyor biniyorum,
O gün ne güzel güldün bana.
Kafanı sıraya koyup,
Baktın doyasıya.
Ela gözlerinle,
Meydan okudun aşka.
Kötü şeyler duyuyorum arkandan,
Başka birisimi var?
Çok şey var sandığından,
Bak burada senin için atan bir kalp var.
Beraber olamayız sevdiğim,
Benim sana olan gülüşlerim,
Çocukluğumdan yadigar.
Sana çarpan kara gözlerim,
Zarif gözlerinde kaybolur yar.
Sen ya bir ağacın dibinde,
Ara beni konuşalım,
Anlatacak çok şeyim var.
Tut ellerimi bırakma beni böyle,
Söyleyecek çok şeyim var.
Ara beni konuşalım,
Yürüyorum yağmurun altında,
Sen yoksun yanımda.
Bu şehir sessiz,
Bu kalp sensiz,
Olmuyor Açelya.
Anlasana.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!