Bıraktım kendimi sessizliğe,
Alıştıramadım kalbimi sensizliğe,
Keşke bir kerede sen yaşasan,
Baksan bana öyle donup kalsan,
Hayaller kursan, uyuyamasan,
Bir kerede sen alışamasan bensizliğe...
Zaman geçtikçe tükeniyor umudum,
Bitiyor aşka olan inancım.
Gerçi bir dakikada olsa yanıma gelsen,
Bağlayacaksın beni kendine,
Yeniden başlayacak bu ebedi serüven...
Bir güvercin kondu önüme,
Ona Anlattım derdimi.
Dedim, git penceresinin önüne,
Sana gelmedi mi?
Geçersin önümden bakmam yüzüne,
Ama lütfen üzülme.
Bilirsin aslında seni nasıl sevdiğimi,
Zorunda olmasam, yapar mıydım bunu güzelliğine.
İnan sevdiğim sözlerime.
Psikoloğa anlattım derdimi,
Dinlemedi.
Sanırım anlattıklarımı daha önce,
Oda başkasına yapmış...
Önüme en güzel çiçeklerle bezenmiş,
Yemyeşil bir yol sersinler.
Ben seninle,
bir bataklıkta batmaya razıyım.
Bana en romantik filmleri,
Beraber olamayız sevdiğim,
Ben senin adına şiirler yazarım.
Sen başkasından tek bir söz beklersin.
Ben senin hasretinle ölürüm,
Sen yine onun gelmesini istersin.
Ben yine senle yatıp kalkarım,
Bu kalp bende oldukça.
Yine seni sever yine sana yazarım,
Bu ruh bende kaldıkça...
Dün gece bir rüya gördüm,
Hiç bitmesini istemediğim.
Ellerim ellerinde,
Gözlerim gözlerindeydi.
Dün gece bir rüya gördüm,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!