Bugünde bakmamam gerekiyordu yüzüne,
Üzgünüm yine engel olamadım gözlerime.
Ama bakmasam yazık olacaktı güzelliğine.
Gözlerim ne derdi sonra kalbime?
Bugün üşüdüğünü gördüm uzaktan,
Onlarınki garip bir ilişkiydi,
Bir korkakla bir parıltının hikayesi.
Korkak seviyor ama nasıl bir sevgi,
Yoktur bu dünyada onun sevgisi gibisi,
Korkak fazlasıyla belli etti sevgisini.
Yürümeye çalışan küçük bir çocuk gibiydim karşında.
Yürüyebilmem için ellerini bırakmam gerekiyordu,
Ama bırakamıyordum.
Biraz düşme korkusu,
Birazda gideceksin korkusuyla...
Geliyorsun,
Seviyorum...
Gidiyorsun,
Bekliyorum...
Başkasını seviyorsun,
Bitiyorum...
Bir şiir yazıyorum,
Gecenin dördü beşi.
Ağlıyorum,
Ağlıyor,
Ağlıyoruz...
Lütfen gitme,
Biraz daha kal.
Çöle yağmur yağana kadar bekle,
Mecnun Leylaya kavuşana kadar.
Çöle yağmur yağdığı anda git,
Sen bana bakıyordun,
Bende aynadaki yansımana.
Bir şeyler anlatıyordun,
Duyamadım, dalmışım sana.
Anlatmaya yetmez güzelliğini,
4 ay önce Aklımın ucundan bile geçmezdi,
Saat 6 otobüsünde sana şiirler yazacağım.
Yanağıma kondurduğun,
O naif öpücüğün etkisiyle,
Kıpkırmızı olacağım.
Melek yüzlüm benim,
Uçur beni kanatlarınla,
Götür uzaklara,
Sadece birbirimizi sevelim.
Melek yüzlüm benim,
Bir merdiven vardı sınıfımızın yanında,
Ne gülerdik orada seninle.
Bir şiir çıkarırdım cebimden heyecanla,
Sen okurdun ben dalardım gözlerine.
Koyardın kafanı omzuma elinde siyah zarfınla,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!