Geçmişe bakarsın,
Belki gülüp geçersin.
Belki de akıtırsın gözünden
İnce akan yaşlarını..
"Ne kadar özledim " dersin.
Sonra düşünürsün,
Düşer hatırıma hüzünlü anılar yokluğunda
Nakşederim hepsini mühür misali sineme
Görememek seni bir kelepçedir sanki gülüşüme
Beraati donsun o gözler deyince gözlerime
Koca bir ömür geçse de senden uzaklarda
Tut ellerimi hiç bırakma düşlerimde olsa da.
Gönlümüzün hüznüne tercümandır bu şehir,
Bir yabancı rüyasında kaybolmuşuz gibi.
Gözlerimiz hasretle etrafa bakar,
Bir sabahında, buluşur muyuz diye.
Ne zaman döneriz o sevdiğimiz diyara,
İmkansızsa da hayalini kurarız yine.
Ey Sevgili,
Dudaklarımın yüreğini öpemediği musalla taşlarına kapattım gidişini,
Nağmeliyorum şiirlerimin her mısrasına ağıtlarımı,
Harf harf perişan hatıraların noktasına varamadan yığılıyorum.
Bazı kapılar açılmadı,
Çünkü anahtarı sende değildi.
Bazı insanlar gitti,
Çünkü onlar bir sayfaydı, kitap değillerdi.
Bazı dilekler gerçekleşmedi,
Mutluluk nedir soran olursa eğer,
ikiz ruhunla bir sevgiyi büyütmektir güzelce korumaktır iyice bakmaktır onu hiç bırakmamaktır derim.
Mutluluk sevdiğinin de seni seviyor olduğunu bilmektir, tatsızlıkların ardından barışınca kalbinin derinlerinde duyulan çocukça sevinçlerdir.
Sevgimi kopardın benden,
Koparırken canımı aldın bedenden.
Mutlu musun şu an?
Ruhsuz kaldım ardından.
Keşke bunu yaşamadan
Geniş gökyüzünü, parlayan yıldızları, masmavi denizi, sevdiğin şehri ,okumak istediğin bir şiiri, dinlemek istediğin bir sesi, yapmak istediğin bir dünya turunu ve ya uzakta yaşayan bir sevgili gibi kollarımızın kucaklayamadığı şeylere sarılabilmenin tek yolu "Müzik".
Bir insan, içinde yaşadığı hislerden nasıl kaçabilir ki?!
Onlar bizden birer parçadır.
Ve bana seni inciten hissi bırak dediklerinde,
İlk düşündüğüm şey kendimdir.
Bir insan özünü nasıl bırakabilir ki ?!
Nazlı gül gibi gördüm seni aldım hemen gönlüme,
Ta içine diktim hep yeşer orada güzelliğini aç diye.
Seni düşünürken de içimde sanki kelebekler uçuşuyor kalbim pır pır.
Neden o diye başlayan sorularıma asla cevap bulamadığım,
Kelimeler bile kifayetsiz kalıyor aşkını yazmaya.
Bu ölümlü dünyada belki bir daha buluşmayız!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!