Dönmeyen Yankı
Bir uçurum kenarında bağırmak gibiydi sevdam,
Sesim gitti de, yankısı dönmedi bir türlü.
Ben her gece yıldızları gözlerine sığdırdım,
Senin göğünde tek bir zerrem olmadı, ne acı...
Ne fayda? Yollarına güller serdim, dikenleri bana kaldı.
Eridim mum misali, karanlığın bana kaldı.
Ben sende bir dünya kurdum, her zerresi sen kokan,
O dünyanın içinde, kimsesizlik bana kaldı.
Saçlarına değmeyen rüzgârı bile kıskanırken,
Ben senin bakışlarında bir yabancıymışım meğer.
Sana çıkan tüm kapıları sevgiyle zorlarken,
Kendi içimde hapsolmuş bir mahkûmmuşum meğer.
Gözyaşım derya oldu, bir gemi yürütmedi,
Yüreğim feryat etti, tek bir sözün yetmedi.
Seni sevmek; bir ölünün dirilmeyi beklemesi...
Ne fayda? Gönül yorgun, ömür bitti, sevdan bitmedi.
"En ağır yük, kalbinde taşıdığın ama karşılığını asla bulamadığın o sevgidir."
Kayıt Tarihi : 5.04.2026 12:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




beğeni ile okudum
dilinize sağlık
Cok teşekkür ederim
TÜM YORUMLAR (1)