Şimdi savrulup gidiyoruz
Zaman tozuyla
Bir bilinmeyene
Tutku galaksisine
Dolanan hayatın
Açılmayan kapıların anahtarları
Emitasyon ayak izlerinle saklı
Her masum gülüş işve naz
Gerçek seven aşıklara yasaklı
Bir sevda olmuş marka yaşamak
Küçüklüğüne hayıflanırdı hep
Küçücük kalbin büyümeyip
Koskoca kalpler yanında çocuklaşmasına
Sahi ne zaman büyüyecekti
Ne zaman büyüyüp hesap verecekti?
Yine sensizliğin
Kimsesizliğin
Kapısına vardım
Yine kaybetmişliğin, hiçliğin
Kapısına dayandım
Karanlığa sen diye yazdım
İhanetin adını,unutmasın ihanet diye
Üzerine bir çakmak ateş attım yandı.
Oturup köşeye seyrettim sensizliği
Karanlığa sensizlik diye yazdım
Nefret insanda birike birike bir leke olur
Yüreğine çöreklenir yıllarca
Tortu tortu efsaneleşir.
Bu tortudan bir aslan payı sana düşer
Bir karınca payı da bana.
Düşün düştüğü yerdeyiz
Her daim sahipsiz kuş
Kafesteyiz!..
Yorgun bakışlarla kederli
Yine bağbanın elinde
Kanlı elinde
Eli kanlı al kanlı ellerinde
Örseleniyor, törpüleniyor
Narince ince ince
Kıpkırmızı gonce
Koca çınar kollarını açmış
Seni bekliyor
Yüz yıllık sessizliğinde
İçi içine sığmayan
Kimsesizliğinde...
Bütün dertlerimden
Bu gece yarısında
kurtulup
Bir dağ başında,
Bir yörük yaylasında
Yanık kaval sedasında




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!