Sevmeye değer insan var mı?
Sevmek gibi bir derdim olsaydı keşke!
Kim buna karşı durabilirdi ki zaten?
Sevgi dert olmuşsa, ne işim olur sevmekle...
Oysa, sevmek güzel birşey olmalıydı
Sevmek, kişiye göre değişir aslında
Sevmek gibi bir derdim olsaydı keşke!
Kim buna karşı durabilirdi ki zaten?
Sevgi dert olmuşsa, ne işim olur sevmekle...
Oysa, sevmek güzel birşey olmalıydı
Sevmek, kişiye göre değişir aslında
Bir buğulu cama şiir yazar ya insan
İşte öyle bir buğusu var sesinin tınısıda
Yüreğinin kuytularında şiirler barındırıyor
Üşüyen herkesin üstüne damıtıyor
İçimden ona, "Şiirci Emelabla" demek geldi
Şairim ben
Hür ve uygar yaşasın kadınlar
en uzun
en anlamlı
en değerli şiirimdir kadınlar
çiçek gibi rengarenk
yürüdüğüm yolda düştüm kalktım
dizlerim yaralandı
her yaşadığım acının bir izi kaldı
o kalan izler umutlu yarınların kapılarını araladı
hayatın kapılarını cesaretle açtım
Seviyor sevmiyor
Kimse kimseyi sevmiyor azizim
Herkes kendisini mutlu etmek derdinde
Kimse bana sevgi mavalıyla gelmesin
Herkes kendisine bir dert ortağı arıyor
Ey sevgili;
Herşey senin gelişinle başladı.
Güne gözlerimi her açtığımda,
Sen doluyor içim dışım sen...
Yüreğimi örtüyor, yüreğin.
Her gün, biraz daha sana karışıyorum.
Bir kadın tanıdım
Yosun yeşili gözleri
Şiir okuyordu sanki
Deli deli
O bana baktıkça
Ben;
Mutlu şiirlerim var!
Umutlu şiirlerim var!
Şiirci...!
Şiirci...!
Acıları yol eylemiş
Baharları giyinmiş
Ben seni söyleyeyim de,
Şiirler kimsesiz,
Şairler dilsiz,
Sözler notasız,
Sonra bütün şarkılar sessiz ve kimsesiz kalsın.




-
Halil Doğan
Tüm YorumlarKalemine yüreğine sağlık...