kaç senli yola çıkıyor bu gidiş
bu bekleyişin sonunda
gözlerim hep aynı noktayı dövüyor
cevapsız cağrılar birikiyor telefonda
kime baksam biraz eksik
sadece ben fazla gelmişim sana
yanına uzandığım o ilk gün
bir yaban otu gibi
diktiğinde gözlerini yüzüme
anlamıştım bunu
sevilmeye dair
çok affetmişim kendimi
kaç kez seviştik unuttum
kaç kez öptün aynı yerden
hoşçakal derken eğri bir sebeple
seviştiğimiz an ki kadar
kırgın bu resim
ve gökyüzü böylesine dağılmışken
üstümüze aniden
ellerindeki bu öfkeli çocuklar niye
niye her cümlede bir mermi saplanıp
duruyor kalbime
bu şiirin bir sonu yok aslında
bir başına
sevişmek de öyle işte
ben sana karıştıkça
sen o yarayı
kurşunluyorsun
ve aslında, sebebi belli bir sebepsizliksin
bu şiirin içinde de
"öl" diyorum "öl"
ölmüyorsun.
Fruze Özge
Fruze ÖzgeKayıt Tarihi : 25.05.2026 00:52:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!