Dün yine âlî makamdan bir davetiye aldım
Davete icabet etmek için hayallere daldım
Dün bunca sene çalışmamın ödülünü aldım
Ölüm fermanı gibi iş fesih tebligatını aldım
Ah umardım ki bir cani kadar değer verileyim
Neydi neydi o eski sevdalar neydi
Eskiden, ara sıra seviyorum derdi
Ekser gibi o da her nedense yerdi
Daha ölmeden, kaç kez yere serdi
Eskiden başım, ta göklere değerdi
Pişen aşa tuz/yoğrulmuş hamura maya gerek
Ateşli hastaların ateşini düşürmeye buz gerek
Yürekteki yangını söndürmeye itfaiyeci gerek
Senin gibi Leyla’ya, benim gibi Mecnun gerek
01.09.2003-09:01
Neyleyim hakikatleri göremeyen gözü
Neyleyim hakikatleri anlatmayan sözü
Neyleyim hakikat sırrına ermeyen özü
Neyleyim hakikatsiz gözü özü ve sözü
B. Tunca/06.07.2004-14.06
Doksan dört temmuzda öğleyin geldin
Tam ikibuçuk kg, kırkdokuz santimdin
Sen temmuz öğle sıcaklığında doğdun
Gelişinle bizi sevinç ve neşeyi boğdun
Sen sormadın ki geleyim mi dünyaya
Doksan üç mayısının, yirmi üçünde
Güneşle birlikte teşrif ettin dünyaya
Üç kilogram kırk dokuz santim geldin
Gelişinle bizleri çocuk gibi sevindirdin
Bu dünyanın cefası çok, vefası yoktur
Neyleyim/neyleyim, sensiz olanları neyleyim
Sen olmayınca, bu gönlümü kiminle eyleyim
Ben esasen ta ezelden beri, sana meyilliyim
Senden başkasını da sevmemeye yeminliyim
Ben de anlayamadım mecnun muyum neyim
Yemediklerimiz kimisine turfanda gelebilir
Giymediklerimiz kimisine bayramlık olabilir
Verilen nimetler her an elimizden alınabilir
Her nimet en iyi şekilde değerlendirilebilir
Unutma ki sadece verdiklerimiz bizimle gider
Niye, şu âdemoğlu almıyor kıssadan hisse
Öncekilerinki gibi kâr etmiyor ne dedimse
Nedense kıssadan hisse almıyor hiç kimse
Eğer varsa gelsin canımı vereyim o kimse
14.04.2003-14.04
Dardayken yar olmadıktan sonra neye yarar
Varlıklıyken yar oluşun neye yarar neye yarar
Düşmanımdan ziyade verdin sen bana zarar
Neye yarar/neye yarar vefasızlığın verdi zarar
Söyle vefasız yar söyle yapılır mı hiç bu böyle




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!