KEŞKE DÜNYA ÇOCUKLUĞUK ÇAĞIM GİBİ MAHSUM TEMİZ KALSA.
En çokta neye üzülüyorum biliyor musun kendi ellerimle gençliğimi yaktığım
Şu dünyada acıya dayanacak tek bir yüreğim bile kalmadı artık
Verilen değere siz yeter ki nankörü olmayın gerisi hallolur
Ben şunu anladım bu hayata en çok değer verdiklerim beni yıprattı
Ben şunu anladım bu hayata en çok değer verdiklerim beni yıprattı
Ne kadar zavallı aciz kullarız Kimimiz beden ararız Kimimizse yürek
Belki iyi biri olmadık ama sevdiğimizi sevecek kadar da delikanlıydık




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!