Yüreğin bir başkasını, delice seviyorken,
Ferhat gibi dağları delmem uzak ihtimal.
Madem başkasına gönlünü verdin,
Öldü say beni de; üzme kendini.
Gözyaşları dökmem olmasın derdin,
Güldü say beni de; üzme kendini.
Üzülme sen sevdasıyla yandığım,
Belki beni sevmek zor geldi sana.
Gece gündüz rüyalarda andığım,
Ateşin yürekte kor geldi bana.
Sevdanla sarhoşum, sanma ki aydım,
Bir gönül köprüsü kur aramızda.
Seni şu gönlümün sultanı saydım,
Kalbine saygımdır sur aramızda.
Beni ağlattın amma, sen de gülemedin ki!
Döktüğüm her damla da, resmin vardı güzelim..
Benliğimi kapladın, seni silemedim ki!
Yazdığım her kelam da, ismin vardı güzelim..
Gittiğini sanmıştın, oysa hep benimleydin,
Dudaktan öpmeyi sevda sanmayın,
Gözlerine bakıp yanmak var iken.
Yıllarca aşk diye buna kanmayın;
Sevda pınarından kanmak var iken.
Sevdan ile yakıp, kavurdun beni,
Döndürdün kalbimi, çöle sevdiğim.
Yel gibi estin de, savurdun beni,
Gözyaşlarım yağdı, göle sevdiğim.
VURUR BANA
Öyle bir zalimin eline düştüm
Vurdumu vicdansız tam vurur bana
Yaptığını gördüm haline şaştım
Hemi çeker korur hem vurur bana
Elbet Türk'üm, doğruyum, Ülküm yükselmek için,
Atatürk'ün yolunda yürekteki sestim ben.
Şimdi meczuplar moda, saldırıyorlar niçin?
Cevap vermedim diye, sanmayın ki sustum ben!
Vatan hainleriyle merhabayı kestim ben.
Kaldırın Avrupa ya, uyum yasalarını,
Bize uyan yasaya haydi el verin gitsin.
Dindirelim birlikte yürek tasalarını,
Vatan hainlerine, vur emri verin gitsin.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!