Ben aşkın badesini, sensiz nasıl içeyim,
Bana zehir, ellere; bal oluyor, nerdesin?
Bu sevdaya yalınız, nasıl ömür biçeyim,
Umutlarım bir kuru, dal oluyor, nerdesin?
Ateş olmayan yerden, duman çıkmaz diyorlar,
Yangın gönülde ise, nereden göreceksin?
Gökyüzünde bulutlar, dünyaya ağlıyorlar,
Gözyaşım yürekdeyse, nereden bileceksin?
Sana hasret duyguyla coşup çağladığımı,
Hasretin içimde buz tutmuş iken;
Mevsimler kış olsa ne yazar bana.
Aşkın yüreğimde köz tutmuş iken;
Mevsimler kış olsa ne yazar bana.
Ben senin gül yüzüne, bakmaya kıyamazken,
Senin beni bırakıp, gitmen neyin nesiydi?
Ben ki bir başkasını, yerine koyamazken,
Senin beni yanından, itmen neyin nesiydi?
Yüreğimde sevdan eski
Abdal benim çul neylesin
Düşünce gönüle sevgi
Allah verir kul neylesin
Kuru çöle sevgi ekme
İnan sana ilgi duydum duyalı,
Bende akıl bırakmadın Nuran’ım.
Kalbimin sesine uydum uyalı,
Bende akıl bırakmadın Nuran’ım.
Al eline Allahın kitabını,
Oku anla ne diyorsa onu yap.
İnsanlara yapıyor hitabını,
Kur’an sana ne diyorsa onu yap.
Yürekte yapmışım seninle akdi,
Sevda ateşini yakmak ne güzel.
Birlikte oturup bir seher vakti,
Güneşli dağlara bakmak ne güzel.
Seni görür görmez bir şimşek çaktı
Seni görebilmek umudu ile,
Sokağında volta vurmak ne güzel.
Gün, ay değil; yıllar sonrası bile,
Söz verince, sözde durmak ne güzel.
Rüzgar oldum selamları salınca,
Sanmıştım ki artık beni anlarsın,
Ne oldu bir tanem, neden değiştin?
Söyle yine el sözü mü dinlersin,
Ne oldu bir tanem, neden değiştin?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!