Her zaman yanımda olsaydın benim
Sevgiyle okşardım bil saçlarını.
Uğruna fedaydı inan bu canım;
Birlikte tutsaydık dal uçlarını.
Gönül deresinde akar dururdum,
Nasıl anlatayım bilmem ki seni,
Şu garip gönlümde kanatsız kuşsun.
Sen hiç düşünmezsin seni seveni;
-Güzelsin, incesin, tatlısın, hoşsun
-Bu gönlüm bir ömür peşinde koşsun
Bir kez olsun sever gibi baksana,
Kaşlarını, gözlerini sevdiğim.
Bakarken de bir gülücük çaksana,
Ateşini, közlerini sevdiğim.
Öyle çok ki sana diyeceklerim,
Beni bir dinle de, sonra yine git.
Kalbini sızlatır duyacakların,
Beni bir dinle de, sonra yine git.
Sokma ne olur gözüme
Ayrılığı Ferman diye
Al sevdamı sür yüzüne
Dertlerine derman diye
Gönlümde açmıştı sevda gülleri,
Öpüp koklamayıp dermeden gittin.
Sevgimle uzattım sana elleri,
Bu aşkın sırrına ermeden gittin.
Sevince gönlüme yağmur olmuştun
Dört bir yandan akıp göle döndürdün
Sevginle kalbimde bahçe kurmuştum
Açmadan çiçekler çöle döndürdün..
Ben sana uzaktım sen bana yârken
Sen gönlümde doğan güneşim oldun,
Bahçende solan bir güle döndürme.
Kalbimde sönmeyen ateşim oldun,
Yanmaya razıyım, küle döndürme.
Gönül coştu neyleyim
Bak diyesim geliyor
Gözlerimden kalbime
Ak diyesim geliyor
Böyle yazılmış yazı
Aklımda oldun da yanımda yoktun,
İnsan yanlızlıktan bıkar diyorsun.
Kalbimin içine sevdanı soktun;
Bunca yıldan sonra çıkar diyorsun..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!