elalem ne der derdine dizginledik
yakamozlar gibi soytarı düşlerimizi
gelmeyecek zaman dilimine öteledik
o en çok arzuladığımız hayallerimizi..
buraya kadarmış sonunu getirdik..
aşkı gururda, hazzı endişede yitirdik.
kimseye kızamam, kimseye küsemem
suç bizim hayali bitirdik düșü bitirdik
yerebatan sarnıcında bekliyorum
kaybolmak için gözlerinin derinliğinde
soluksuz bir sonsuzluk özlüyorum
şöyle taş kesmiș bir ölüm serinliğinde....
Kayıt Tarihi : 24.05.2026 22:41:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!