Bana zor dedi gitti
Benim olmadı bitti
Farkında değil belki
Aşkı bende bitmedi
Yüzün gözümde kaldı
Ben hep sana yolcuyum
Gönlüm geri dönmüyor
Ben hep sana mecburum
Gözler yolu gözlüyor
Çıkar gönül yerinden
Jı dilê mınra
Çavê te dermanın
Hatım ber deriyê te
Nebê ez nelmalım
Were cemın
Yalnızım biliyorsun
Muhtacım gelmiyorsun
Gelsene ne duruyorsun
Arayı neden kapatmıyorsun
Biz de sadakatle bağlı
Dama attım pabucunu yalla yalla avucunu
Kabul etmedin suçunu yallah yallah sonuncuyum
Daha yanmam ben harına iyi gelmiyorsun bana
Düşmem artık bil ki sana huzur vermedin ki bana
Yana yana sevdim seni sağa sola attın beni
Yokluğundan korksam
Yüreğim yansa ve ağlasam
Sana doğru koşsam
Çaresizim desem duyar mısın
Sarılsam sımsıkı yüreğim susar
Sen de yüreğinle sımsıkı sarılsan
Sanki yeryüzünde tek dertli benim
Benden başka ağlayan biri mi var
Sanmam ki yeryüzünde dertsiz birisi olsun
Bu zamanda toz tanesi bile çok dertli
Derdim oy oy derdim oy oy
Aşkın düştü içime
Yanar mı yakar mı bilemedim
Hayaller içimde doluyorken
Ben sana vurgunum diyemedim
Diyemedim diyemedim
Odam soğuk kalbim yanar
Kapkaradır beyaz duvar
Gözler donuk dilim susar
Bize de mi ayrılık var
Sözler yalan olsa bile
Sen gülünce esmer
Yanağında gamzeler açılır
Esip gitme rüzgar gibi
Derdin ile ruhum acır
Hangi nedene sarılır şimdi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!