Geceler karmakarışık
Gidenin yolu hep açık
Ama sen gitme sevdiğim
Yüreğim sana çok aşık
Yaralar ayrılık beni
Kaldım sensiz çok çaresiz bir nefes ver
Hasta oldum; yüzüm renksiz, dilim sessiz
Bırak gelsin sana kalbim, vakit varken
Yok olursam, kaybolursam, bulamazsan ne edersin?
Var oldukça aynı yerde bekleyeceğim
Seven kalbim benim ritmim
Sana geldim seni sevdim
Kalır derdim kahır verdin
Giden sensin bana gelsen
Yorgun halim yemin ettim
Karagözlüm gözlerine aşığım
Gül çehrende tutuşuyor aşkınla
Sarmaşıklar gibi sarılalım yar
Bülbül gibi öter oldum aşkınla
Gül renginden al yanaklar
Benim gönlüm sana düşkün
Yokluğuna dövünürüm
Balkondaki karanfilin
Sana bana olmuş küskün
Sen gel yine kalbim gülsün
Yar benum çiçeğumdur
Sevduğum gerçeğumdur
Başkasini görmez gözum
Yar benum birtanemdur
Gel yenuden sevduğum
Kasılma çatlarsın
Havalısın sıradansın
Kapılma kendine
Havan söner patlarsın
Tek başına ne kadarsın
Kasılma çok çatlarsın
Havalısın ama sıradansın
Kapılma çok kendine
Havan söner patlarsın
Tek başınasın kimse yok seninle
Kaç keder derinden vurdu ruhumu
Ağladım her gece ağladım durdum
Bekledim sevgilim neden gelmedin
Yan yana gelmeye yok mu umudun
Yolumuz uzundu tesellisi aşktı
En güzeli sensin güzelim
Evvelden ebede seninim
El ele tutuştuk beraberiz
Bize aşkla mutluluk dileriz
Hani o hikayelerde anlatılır ya




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!