Açtım yarım kitabımı,
kelebekler yüzüme uçuştu;
Kimi rengine takıldı, biri uçuşuna.
Kıymet vermedim önümde olana,
Bana dünden kalan sığ göl içinde.
Bir balık yükseldi derinden, çok aç;
Yuttu, kaç zaman kaldım bilmeden.
Kelebekler Vadisi’nde sırdaş oldum,
Tırtılın birkaç adım neşesine.
Dut pekmeziydim ben.
Sohbet pek koyu idi, kâğıttan kule;
Sağımda dönen bir meçhul cüce.
Bağ olmuş gökkuşağına dev cüsseli,
İçimde biri bana döner, çoğu iterken
kapaklandım yere birden.
Sola dönsem karşımda işlek boş pazar,
Az zaman sonra yağmur başladı.
Karıştı da koza balığa, ip dolandı;
Dal kırıldı, takkem düştü,
ama elimde vakit var.
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 20:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!