Sultanahmet İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi 1976 mezunuyum. Şiir aktif olarak kullandığım bir konu değil. Zaman zaman düşüncelerimi kolayca dörtlükler haline getirir ve kağıda yansıtırım. Şu anda İzmir Güzelbahçe'de emekliliğimin keyfini sürüyorum. Ülkemi çok seviyorum ve Atatürk'ün yüz yıl öncesinden bugünkü Türkiye'ye bile yol gösterici bir Lider olduğuna inanıyorum.
İlave yazmak istiyorum.
Kısa bir süredir internette şiirlerimden şarkılar hazırlamaya başladım. Kolayca yazabildiğim dörtlükler şarkılara dönüşmeye başladı. Semih Eratlı ismimle kanalım var youtube'da. Şimdi de instagram'da kanal açtım ve kayıtlarımı oraya da almaya çalışıyorum. Çok güzel bir hobi oldu benim için.
..
-
Ben Türk'üm
Harun Reşit Tığlı
10.06.2026 - 23:27Eline, diline ve yüreğine sağlık Kardeşim. Zamanı geldiğinde, ki o zaman maalesef yaklaştı, Ülkemize sahip çıkacağız. Suskunluğumuzu zayıflık sananlar, asaletin ne olduğunu öğrenecekler...
Saygılarımı sunuyorum... -
*****Bir Beşiktaş Günü-1
Harun Reşit Tığlı
04.08.2007 - 14:39Kahkahalar da olurdu,gözümüzde yaş ta,
Geçmişte de kalsa anılar,gönlümüz hep Beşiktaş'ta
Ellerine sağlık... -
K-Hakim Beyim
Osman Öcal
24.07.2007 - 20:18Sevdam ile övünürsem,
Yandım deyip dövünürsem,
Çığlık atıp,bağırırsam,
Yak dilimi hakim beyim.
Semih Eratlı
Toplam 36 mesaj bulundu


Arkadaş Grubumdan Sn. Semih Eratlı
<< DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN >>
- Ayrıca sizi sitemizdeki bu saygın gruplarımızda görmek dileklerimle esen kalın.
* Mustafa Kemal Atatürk * Antoloji Yetkili Şairleri * Evrensel Sanatçılar *
* Şarkı Sözü Yazarları * Çağdaş Şairler * Özgür Şair-Yazarlar * Antoloj ...
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın
saygılarımla
Sayın Semih Eratlı
** DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN **
Toplam 9 mesaj bulundu