8 Nisan 1981’de, Karadeniz’in rüzgârı sert ama insanı sıcak şehri Zonguldak’ta gözlerimi açtım hayata. O gün kimse bilmiyordu, ileride içimde taşıyacağım gücün, sabrın ve direncin beni nasıl bir insan yapacağını… Belki ben de bilmiyordum.
Konuşmam doğuştan biraz farklıydı. Kimi zaman kelimeler dizilmekte zorlandı, kimi zaman sesim istediğim hızda çıkmadı. Ama anlaşılıyordum… Çünkü içimde öyle güçlü bir ifade vardı ki, kelimeler eksik kalsa bile ruhum tamamlıyordu
Hayat bana hep şunu öğretti:
“Eksik sandığın şeyler, seni özel yapan şeylerdir"'
Sen benim ulasamadigimsin, ulasamadigim halde vazgeçemedigim. Sen benim dokunamadigimsin, dokunamasam da uzaklasamadigim. Sen benim en yakinimda olansin, en yakinimda olup da uzaklarda duranimsin. Sen benim konusamadigimsin, hiç susmadigim halde bir sey söyleyemedigimsin. Sen benim anlayamadigimsin, bu kadar çok bilip de çözemedigimsin. Sen benim göremedigimsin, bakip da kör oldugumsun. Sen benim, bilip de söyleyemedigim, bakip da göremedigim, dokunup da hissedemedigim, duyup da dinleyemedigimsin. Sen benim anlatilmaz bir sevgiyle sevip de, sevemedigimsin... BIR ÇIGLIKTI YALNIZLIGIM
..
-
-
Sen aklıma geldiğinde
Orhan Ekinci
05.04.2026 - 02:52Kaleminize yüreğinize sağlık Ben Beyaz güvercin
Toplam 75 mesaj bulundu
-
uğur ışılak
05.12.2008 - 18:00tek kelimeyle mükemmel bir insan başka söze gerek yok :)
onu çok seviyorum keşke tanışma fırsatım olsa onunla:(
Toplam 13 mesaj bulundu


SOHBETDİR COM +|-¦¦¦.........¦SİTEMİZE SİZLERİ BEKLERİZ¦¦¦¦¬|+(_)---?................. SESLİ SİİR DİNLE
Şaire arkadaşımız Bayan Gülay Dal
< Doğum Gününüz Kutlu Olsun >
Gözlerimi yeni bir yıla açtım,
Hem eski yaralarımdan hem yeni umutlarımdan
Bir parça taşıyarak.
Bugün kendime sessizce “iyi ki” dedim,
Düştüğüm yerlerden kalktığım için,
Kimse bilmeden güçlü durduğum için,
Kalbim kırık olsa da gülümsemeyi bırakmadığım için.
Bir yaş daha büyüdüm;
Belki biraz ...
Toplam 35 mesaj bulundu