Üsküdar’da bir sabah rastlamıştım ben sana
Bir sağanak yağmurda yürümüştük yan yana
Damlaların altında ‘’Kâtibim’’ dedin bana
İşte o günden beri ben çok aşığım sana...
Duyguları çağlatır
Kalbi kalbe bağlatır
İstanbul'u anlatır
Üsküdar şarkıları
Bağlarbaşı, Çamlıca
Bir Üsküdar vapuru
Alıp,götürse beni
İskelede yolumu
Beklerken bulsam seni...
Sularda martı sesi
Ben seni ne gün özlesem
Şu yüreğim düşer yola
Dile gelir, der ki bana
Kalk gidelim Üsküdar’a...
Yaram sensin, merhemim sen
Ankara'ya yolum düşse,gelemem
Seni artık bir yar gibi sevemem
Silip attım,o maziye dönemem
Ben unuttum senle geçen yılları
Uzak bana Ankara'nın yolları...
Uzak bir rıhtımda bir başınayım
Dilim boş, ruhum boş, yüreğim bomboş
Bir gözüm, bir de şu kadehim dolu
Yıllardır böyleyim, yıllardır sarhoş
Şu gönlüm çoktandır sürgün melâle
Elbet bir gün gönülde
Tükeniyor emeller
Garip,mahzun kalıyor
Unutulmuş hayaller...
Kimi hasret çağlıyor
Kurutulmuş gonca gülde
Yaşasa da hatıralar
Her yürekte,her ömürde
Unutulmuş kaç sevda var?
Belki bugün,belki dünde
Dön artık sevdiğim, özledim seni
Uzaktan uzağa olmuyor böyle
Şu nemli gözlerin sönmeden feri
Uzayan yolları gel yakın eyle...
Tükendi dilimde bütün şarkılar
Gözlerin menekşe,dudakların gül
Sen aşkı söylerken susuyor bülbül
Gönlümün aldığı en güzel ödül
Vallahi,billahi,tallahi sensin...
En tatlı nağmeyi dilinde duydum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!