Her sabrın bir selameti
Her hasretin sonu yok ki
Şu bitmeyen sensizlikte
Hüzünlerim öyle çok ki...
Yıllar var ki gelmiyorsun
Denizlerin tuzu vardı saçında
Yakamozlar oynaşırdı kaşında
Seni sevdim ben onsekiz yaşında
Gecelerde sen bölerdin uykumu
Biz severken,aşk kokardı İnkumu...
Gününü unutsam da
Aylardan ağustostu
Ellerin elimdeyken
Gönlüm aşktan sarhoştu...
Solmayan bir gül gibi
Şu üç günlük dünyada, yaşarken bir rüyada
Kalbim uçtu göklere, ruhum yüzdü deryada
Gönüllerin sesini sende duydu kulağım
İlk sevda busesini sende tattı dudağım
Bu kaçıncı gidişin
Bu kaçıncı ayrılık
Yeter beni üzdüğün
İnadı bırak artık...
Hep göz göze kalalım
Yüreğimin çöllerinde
Yeşerecek dal kalmasa
Dizlerimde derman bitse
Gözlerimde fer kalmasa
Ne kahrımdan öleceğim
Nereye sevgilim, nereye gidiş
Bitti mi gönlünde tüm heyecanın
hayıra yorulmaz her veda ediş
İki laf etmeye yok mu zamanın?
Ne olur son defa yüzüme baksan
Salıp da gökyüzüne küçük kalplerimizi
Biz darlıkta büyüttük, o saf hayallerimizi
Km yıktı ki arka bahçedeki peykemizi
Kim bozdu ki beştaşı, cüngüldeşlerimizi?
Ağaç tepelerinde bıraktık hayallerimizi
Bir dalda iki gülüz, açarız çiçek çiçek
Sevgiyle, muhabbetle yaşarız iki yürek
Dudakta şarkı gazel, sevdaya aşka özel
Söyleyip güzel güzel, coşarız iki yürek
Sen aşk kokan nazlı çiçek
Ben sevdalı bir kelebek
Bütün arzum ilelebet
Bir olalım iki yürek
Mutluluğa kement atıp




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!