Günler gelip geçecek
Gurbet cana yetecek
Mahzun mahzun baktığın
Yollar bir gün bitecek...
Kalpte aşkın yankısı
Yine sensiz uyandım
Yine yandım kadere
Yine döktüm içimi
Başıboş gölgelere...
Derdim, çilem, kederim
Yine mi battı güneş
Yine mi akşam oldu
Bitmeyen yalnızlığım
Yüreğime dert oldu...
Gönlümün kadehinden
Yine mi yol göründü
Yine mi gidiyorsun
O nemli gözlerinle
Elveda mı diyorsun...
Her ayrılık gününde
Yol bekleyen gözlerim hep yoluna çevrili
Kaç mevsim böyle geçti, sen gelmedin sevgili
Kanatıyor kalbimi ıstırabın neşteri
Gelse, öpsem diyorum özlediğim gözleri...
Aşk dileyen ellerim semalara çevrili
Yol buldum gözlerinden
Gönlüne aktı gönlüm
Senin sevda bahçene
Güller bıraktı gönlüm...
Solmadan tüm emelim
Yıllar alır sanmıştım
İçimdeki sızımı
Felek siler diyordum
Belki alın yazımı...
Meğer senin o sevgin
Yılların ardına daldı gözlerim
Dedi ki 'gençliğim nereye gitti'
Dedim ki.zor gelir belki sözlerim
Baharı bekleme,o çoktan bitti...
Yaktığın ateşler kül oldu şimdi
Başlayınca gün odama sızmaya
Gözüm gider resmindeki hızmaya
Sensizliğin şiirini yazmaya
Kalem yetmez,kağıt yetmez,söz yetmez...
Sen gideli gönlüm döndü serseme
Yol alırken ömür denen rüyada
Seni en çok ben sevseydim dünyada
Acı tatlı bütün hatıralarda
Bir olsaydık, bir kalsaydık yıllarca...
Bir daldaki iki gonca gül gibi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!