Aza koydum dolmuyor
Çoğa koydum almıyor
Bana olan oldu da
Senin gönlün doymuyor...
Gözün gülü harcadı
Kokladığın gül bitince
Anla ki son bahardasın
Derinden bir iç çekince
Kalbin beni hatırlasın...
Albümlere baktığında
Koylarında martılar uçarken İstanbul’un
Tanburumda çağlardı neşesi hümayunun
Ben Beykoz aşığıydım, sevgilim Kuzguncuğun
Kaldı mı eski tadı o güzel İstanbul’un?
Nerede o şarkılar, nerede seyr-i bahar
Adalar'da doğan güne
Üsküdar'da açan güle
Sarıyer'de esen yele
İstanbul'a sevdalıyım...
Köpük köpük dalgalara
Eylül yağmurlarında
Gülümden habersizim
Issız rıhtımlarında
İstanbul'da sensizim...
Sanki dünya yıkılmış
Boğazın sırtlarında
Ben bir erguvan olsam
O masmavi sulara
Yaprağımı savursam
Ya da bir martı olsam
Kanadımı uçursam
Sevda dolu,aşk dolu
Dillerin heceleri
Neşe dolu,meşk dolu
İstanbul geceleri...
Kalbe hayal kurdurur
Sen bana tükenmez çareyle gelsen
O sıcak ruhunu,ruhuma sarsam
Baharda bir demet laleyle gelsen
Şu uzak diyarı İstanbul saysam...
Gözlerin Boğaz'ı anlatsa bana
Bir erguvan dalından düşse gönlüm sulara
Uzatsam ellerimi, tutunsam martılara
Alsa beni İstanbul sıcacık kollarına
Bıraksam hasretimi Çamlıca yollarına
Bu benim yüreğimin hiç bitmeyen rüyası
Sarhoşluğum gamdan değil
Gönlümdeki sevdadandır
Mutluluğum kuldan değil
Gözümdeki rüyadandır
Kalbim suda bir vapurdur




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!