Kapını çaldığımda
Biliyordum ağlıycan
Geçecekti gönlüme
Gönlündeki heyecan...
Geldim işte kapına
Ardımda bir hayat yolu
Kâh neşe, kâh hüzün dolu
Düşündüm de eni konu
Her şerde bir hayır var...
Veren Allah, alan Allah
Sen baharın yorgunu
Ben hazanın solgunu
Silip at yüreğinden
Bu zamansız vurgunu
Toprak tazeyken güzel
Kapıma son gelişin
O elveda deyişin
Sonra çekip gidişin
Hiç aklımdan çıkmıyor...
O solgun,mahzun yüzün
Sabah akşam,sokak sokak
Dolaşırım köşe,bucak
Unuttuğun şarkımızı
Söylerim hep hıçkırarak...
Sevdan gelir hatırıma
Hiç mi yolun düşmüyor eski hatıralara
Hiç mi dilin gitmiyor sevdiğim şarkılara
Gözümde bin hatıra, kulağım o şarkıda
Ben o eski günlerin ortasındayım hâlâ
Sen benim gönlümde taze bir bahar
Dilimde en eski duam gibisin
Sen sanki gözümde tatlı bir hayal
Ruhumda sıcacık yuvam gibisin...
Yaradan yaratmış her ikimizi
Her gecenin sabahında
Sensizliğe uyanırım
Hüzün kokan,yürek yakan
Duygulara dolanırım...
Nerde derim ilk göz ağrım
Her gün aklımdasın,her gün fikrimde
O mahçup gözlerin kaldı zihnimde
Her güzel hevesim,her ümidimde
Sen varsın,sen varsın,yalnız sen varsın..
Gönlümün dikensiz goncalarında
Doğdun da ufuktan bir güneş gibi
Kalbimi süsledin, ruhumu sardın
Yılların ardından şöyle baktım da
Her güzel anıda yalnız sen varsın...
Gonca bir çiçektin, açtın elimde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!