Yudumlarken çayını bir çınar gölgesinde
Hatıralar canlanır eski iskelesinde
Yol alırken vapurlar eşsiz Boğaziçinde
Zamanı durdurursun Çengelköy sahilinde
Martılar uçuşurken rüzgarların peşinde
Unuttun sanmıştım geçen günleri
Gözünde saklıymış oysa her biri
Değişti kalbimde aşkın halleri
Biten bir sevdanın başına döndüm...
Şaşırttın büsbütün,yanılttın beni
Yok muydu sende hatrım
Bu sevda hata mıydı
Elveda deyip gitmek
Bu kadar kolay mıydı?
Günahım,suçum ne ki
Sen bana sevgini söylemedikçe
Ben sana gönlümü nasıl vereyim
Ruhumu aşkınla eylemedikçe
Seninle murada nasıl ereyim? ..
Göz göze gelsek de her gün seninle
Rabbim seni hem yeşil,
Hem maviyle donatmış
Akıp giden çayını
Ne de güzel yaratmış
Ovası sıcak Terme
Seneler su gibi geçti diyorsun
Olsun be güzelim,gönüller yakın
Belki de bu sevda bu bitti diyorsun
Ağzından yel alsın,söyleme sakın...
Gün gelir gider o kapkara bulut
Çiçekler açıyor bastığın yerde
Meltemler esiyor geçtiğin yerde
Varlığın devadır bendeki derde
Her halin,her şeyin öyle güzel ki
Seninle şu dünya bir rüya sanki...
Ben aşka tövbeliyim
Sen de gör bunu artık
Ne sarhoş,ne deliyim
Üstüme gelme artık...
Uzatma hiç o eli
Yollara baktıkça gözüm doluyor
Özledim dedikçe için yanıyor
Güllerin dalına kuşlar konarken
Gönlümün dalına hüzün yağıyor...
Yüreğim durmadan seni soruyor
Sen gelince yüreğime
Bahar geldi,yaz geldi
Aşka susuz benliğime
Bambaşka bir haz geldi...
Açtı gönül çiçeklerim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!