Seninle başladı, seninle bitti
Tükenmez sandığım o heyecanım
Hatıran gözümden silindi gitti
Ne canımsın artık, ne de cananım
Tüketme ömrünü benim yüzümden
Dünya denen bir handa nice yıllar tükettik
Ömür denen tespihten kalp kalbe sabır çektik
Sönüp giden şu ocak sensiz sıcak yanar mı
Benim güzel anacım,senin yerin dolar mı?
Aşk dolu nağmelerde
Çok dolandım tellerde
Hicazda, nihavendde
Ben hep seni aradım
Rengarenk lalelerde
Sen yokken kupkurak gönül sokağım
Bir yudum sevgiye hasret kursağım
Ruhumda sararan vuslat yaprağım
Şu sevda toprağım seni bekliyor...
Ansızın çıksan şu köşebaşından
Öyle çok şarkısı var ki hasretin
Hepsini söylesem yine yetinmem
Vuslata susayan dudaklarımda
Şarkılar bitse de seni bitirmem
Yürürken gurbetin yokuşlarında
Günlerce ağladım,günlerce yandım
Gelip de gönlümü alırsın sandım
Ben artık yoruldum,artık usandım
Gözümün yaşını sildim,kuruttum
Unuttum vefasız,seni unuttum...
Nasıl mutlu bak her anım
Hiç bitmiyor heyecanım
Hem canımsın, hem cananım
Seni sevmek ne güzel şey...
Sen dilimde şenlenen mey
Sevginle başlayıp her doğan güne
Tükendi ardımda kaç güzel sene
Yan yana, can cana geldik bu güne
Sensiz bir dünyayı düşünemem ki...
Seninle şenlendi gözüm, kulağım
Sen şarkılar söylerken
Ben hayale dalardım
Gönlümün kuşlarını
Azad edip,salardım...
Ne tatlıydı o sesin
Sen şarkılar söylerken
Ben uzansam dizine
Bıraksam yüreğimi
Nağmelerin izine...
Elem nedir bilmesem




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!