sürün zamanı üzerime sürün
küllenmeden..
umuda yolculuğum başlamadan bitti
zaten...
dert dert değil ki gelen tek
Kaderin cilvesi
Cektiriyor cilesini
Sanki
Cikariyor keyfini
Bikmadan
Memleketim Türkiye
Seviyorum kalbimle
Yanar yanar yüregim
Bitmeyen hasretinle
Kader ayirdi bizi
Dünkü yanlisliklar
Dünde kalsinlar
Düzeltelim der iken
Tehlikeye girmesin yarinlar
Bu güzel memleket
Zaman gittikce daraliyor
Ömrün sonu yaklastikca
Seneler kosmaya basliyor
Dönüp geriye bakinca
Sanki daha dün gibiydi
Dayanmis yine kapiya
Yeni bir yil
Bize sormadan,danismadan
Eskiyede hic acimadan
Elimizden bir sey gelmez
Olmayınca aşkta şans
Tasayı yaptım yoldaş
Ömür biter dert bitmez
Koysamda yüreğe taş...
Kan ağlar için için
Canim sikkin
Pazardan beri
Mumlar söndü
Memleketimin üzerindeki
Yasiyorum
Tavuk ve dalkavuk
Nedense ikiside bizde
Akiyor oluk oluk
Böyle gelmis böyle gidecek
Yok ki degismeye bir sebeb
Unutamam,unutamam
Sevdalanmisim bir kere
Yalnizliga dem vurmussam
Sebebi sensin elbette
Bu kalp senin icin atar




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....