Acilarim cok büyük
Yanginlar var icimde
Göz yaslarim da akiyor
Bunlar senden bana son hediye
Bu kadar cok sevmisim
Kalbime yazdim ismini
Gözüm görür yanliz seni
Cekilmiyor,kahrediyor
Karanligin sessizligi
Her taraf olmus sim siyah
Gözlerine bakmaya doyamadim
Ben bir tek buna yanarim
Kalpten kalbe giden yolda
Hasretlik benim alin yazim
Mümkünde degil ki,unutamam
Gölgeninin üzerinden atlamanla baslar
Kendi kendini bulman,
Özgürlüge ilk adimin
Icine dogdugun hayat
Belki esaretin bir kurbani
Seni seven bende bir kalp var
Diyemedi sana sevgili yar
Zamansiz bir sevda ile
Yüregimi daglar,yakar
Gecem gündüzüm karisti
Asklarin en güzeli
Sanirim benimkisi
Inanmassan gir kalbe
Göreceksin kendini
Canimdan bir parcasin
Vur tellerine
Saplansın yüreğime bir ok gibi
Hüzünlerim cabası
Göz yaşlarımın denizlerine
Yok bir silenim
Bu düzen kar düzeni
Insanin insani sömürmesi
Baglamis elini,kolunu
Kurtulusun yok gibi
Bencilligi asilar
Yaziyorum yazdikca
Hep seni yanliz seni
Bu nasil bir ask imis?
Mahkum etmis kalemimi
Yaziyorum yazdikca
Hayat
Hayat kirikligiyla dolu
Ama bir türlüde
Kopmuyor,kopamiyor
Kopmamalida




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....