Hop dedik
Hoplattilar
Yok dedik
Yokmu edecekler yoksa?
Görecegiz
Karsi gelme kadere
Yazilanlardan sana ne?
Sen kimsin,kim oluyorsun?
Burnunu sokuyorsun
Bildiririm haddini
Düsen bir yaprak gibi su hayat
Gözü acma ve kapama misali
Daha ne kaldi ki ondan geriye
Mecburen kayip gidiyor elden
Dünya dönüyor,günesmi doguyor?
Sahi sevmek ne ki?
Bir duygunun umuduna
Kapılmaktan başka..
Sahi sevmek ne ki?
Kanatlanan hayallerin
Bu dünya fani dünya
Ne sana kalir ne bana
Su üc günlük ömrümüzde
Yasiyalim hep kardesce
Ne dert nede bir keder
Bilmesende bu siiri
Yaziyorum senin icin
Düsündükce geceleri
Yaniyorum icin icin
Civil civil öten kuslar
Neden dogduk ki madem ölecektikte?
Yoksa birilerinin ihtiyacimi vardi bizlere?
Cevap veremiyorum su kücücük kus beynim ile
Yinede sormadan edemiyorum,acaba neden niye?
Illem benim bir Profesör olmammi lazim?
Dogdugun yeri
Secme sansin varmi ki?
Cekerek sinirlari
Sahipleniyorsun ebedi
Acaba hangi hakla?
Bayram bizim neyimize?
Açlık sefalet var iken
Bak şu dünyanın haline
Devam ediyor bozuk düzen
Temelimiz sakat bizim
Özgür düsünce
Coktur sana bahane
Her zaman her yerde
Vurmak icin ellerine kelepce
Ister yazili olsun




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....