Menekşe gözleri öylesine manalı öylesine derin baktı
Sanki çölün ıssız bir yerinde gizli kalmış bir vahaydı
Tutuldum rüzgarda uçuşan ipeksi saçlarına
Yanıp sönen yıldızlar parlıyordu o pak alnında
Görünce onu eridi sıkıntılarım, güneşi gören buz gibi
Bir kelebeğin desenli kanadında yakaladım güneş ışığını,
Parıldadı beyaz-mavi.
O zaman bir anın ne kadar önemli olduğunu anladım,
Yuvadan ilk kez uçan güvercinin cesaretle ilk kanat çırpışındaki gibi...
Güzelliğin ne olduğunu anladım,
Birbirinden farklı insanlara baktıkça
Senin kalbine sahip olmak istemiyorum
Ben sadece benim kalbimin senin kalbine benzemesini istiyorum...
Hiç bir şey olmuyor hayatımda ve bu olmayış beni deli ediyor
Bir sana kızamıyorum
Gülüşündeki zarafeti görebiliyor
Bir yerdeyim...
Varla yok arası
Uykudan yeni uyanmış gibi;
Savsakladım.
Umut'du atan kalbimde
Gözlerini anlatmalıyım sadece,
sadece gözlerini...
Uçsuz bucaksız bir uçurum gibi
Hiç bitmeyen bir yol gibi
İçimi ısıtan bir mey gibi
Gözlerini anlatmalıyım sadece, gözlerini.
Giderken neleri götüreceğini bi düşünsen
gözlerimi yere düşürüp, bir yabancı gibi beni bırakıp gidecekmisin sahiden..
sana seni yeniden sevebilirim desem
ellerin titrer mi kapıyı son kez kaparken...
Meftunuydum o kara gözlerinin
Seni uzaktan seviyorum
Hayaller kurup bir parça umutlanıyorum
Senin bu sevgiden hiç haberin olmadığını biliyorum
Niye hep zoru seçiyor diye gönlüme sitem ediyorum
Sevmek hem de karşılık beklemeden
Yüreğime dokundu o davranışın
Herkesle muhabbet edip beni yok sayışın
Neden sana bu kadar bağlanmışım
Unutamadığım bir hadisedir
O öfke dolu bakışın
Evdeyim şimdi tek başıma.
Gülüşlerin yankılanıyor odanın duvarlarında.
Ve hayalin geziniyor etrafımda.
Çıkmıyorsun aklımdan uyuyunca bile,
Seni görüyorum rüyalarımda.
Son bahar, sana yazdığım son şiirim
Senin gözlerine bakmadan nasıl mutlu olabilirim?
İki tarafını da solgun yaprakların kapladığı, beraber yürüdüğümüz yolda, şimdi yalnızım.
Sanki sesini duyuyorum yakınlarda
Etrafıma bakınıyorum heyecanla
Belki çıkıp gelirsin diye bekliyorum seni hâlâ…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!