Göktürk'lerden işaret parmağı gösteriyordu göğü ve o duyarlıklarla başlayarak (benim geriye kadar izleyebildiğim, ve dikkatime yücelen şu duygu: bugün cami ve kiliselerin göğe bakan yapı şekli)
Göktürk – Oğuztürk – Atatürk izleriyle bir uygarlığın evladı olabilmeye direnişimdir: Atatürk'ün Vatan diye seslenen şahadet ile ebediliğe
andıma: insan olduğum
hizmetim: insanlığa yüceleceğime
Görücü usulüyle mi evlilik, tanışarak mı?
Neden evlenmek istediği açıklığı karanlığı
Düşündüğüdür insanın…
Neden? Evlenmek…
Allah’ın emanet bıraktığı
Basitlik,
bu içinin domuzluğunu sevmek narsistliği
ya bir yaratılış suçu veya inanç hakkıdır...
Ne yapalım,
her çağın dahisi var bizim bilgisayarımız var
Eğer herkes ölçülüğünü kaybedip seni suçladığı zaman
sen soğukkanlılığını koruyabilirsen;
Eğer herkes senden şüphelendiği halde hoşgörüyle karşılayabilirsen;
Eğer bekleyebilir ve beklemekten yorulmaz isen;
Yahut iftiraya iftira ile cürette bulunmaz isen;
Yahut zorbalığa dayanır ve sen de zorbalık etmez isen;
yaşam
________________Kendini bilmektir
________________Kendini aramaktır
aşkın kaynağında
Bilmez isen yine de yol yordam
ana-vatan, toprak-ana duygularımız,
ana evlatlarıdır kızı, oğluyla.
Mehmetçikler yurdudur Vatanım!
Kişi keyfiyeti konuşulacak yer değil...
cin bozuntuluğu gibi devlet-baba cinsliğinden şirretliği her kişi kendince güzel olanı ister, arar, bulur... bulamadığını ya çalar, ya bir şeyler benzeştirip oyalar kendini... başkasında gördüğünü de, bazen belki o bulamadığı şey olduğunu kanıksayabilir... ya gider, oralarda hem rahatsız edici unsur olur, hem pazarlamaya ihtiyaç olduğuna bir halk topluluğu olur, gelir kurarlar pazarı sonra onun adına ama kendi kazancına... ya da gittiği yerde her Türk evladı gibi kurucu olmayı sürer, insanlık aşkıdır bu
kutlamaya düğün olacakmış
mutlulukları buluşacakmış...
gençlerin yüreklilikleriyle
güzel müjde davete yön olmuş...
kutlamaya yeteneksiz yanımın
Sendika diye başlangıçta kuruluncaya kadar
Hangi ölüm kucaklanmadı
Hangi kanı hangi bağa kusulmadı
Şimdi artık aylık almaya kavuştunuz da iş bitti mi?
İşsizler, öğrenciler, kadınlar da var…
Bütün ülkelerde sendika var, dernekleşme var…
şiirleri okurken daha
alınan o bir haz
sesleri, sözleri, tenleri, terleriyle koklaşmak
yaşam doruğu o bir an
mutluluk dokuları hep bu sevgi, hep bu aşk
ey yaşam yoksundurma
Atatürk benim Başöğretmenim! Her öğrendiğim beni öğretmenliğe ilerletiyor, öğrettiğimi öğreniyorum! Öğretmene muhtaçlıktan, bir öğretmene karşı ses kontroldan çıkıyorsa, çevreyi artık ciddi bir bakışla duymanın ve onarımın zamanı gelmiştir. Atatürk benim Başkomutanım! Konuşmayı sanat öğrendiğim her duruş beni sanata ilerletiyor, konuştuğumu duruşumda öğreniyorum. Komutana muhtaçlıktan, bir komutana karşı söz kontroldan çıkıyorsa, yöreyi artık ciddi bir bakışla duymanın ve onarımın vakti gelmiştir...
Bu ödev Tarikatın eline geçerse, vay gelecek neslin haline. Uşaklık etmeyi öğrenmiş olacak parası olan kula... İnsanlık diye ne anlatılacak, kim konuşacak acaba? Puta tapıcılık zamanına özenti ve hırsın bu inatlığına önlem alınsın artık....
Ar meydanında duran anne olacak yine, bu açılan yarayı sarmaya mücedele verecek olan, er meydanında Baba diye çul çaput hırlatanlar çoğaldıkça... Toplumda ve hukukta örneğin; terbiyesiz eylemde bulunuyor, terbiyesiz demeyin, kanun kacağı demeyin demek ne demek? Sözlüklere akan ırz sapığı, Allah`ın indirdiği dört kitapta da: Şeytan anlatılıyor, aman dikkat et, çoğaltma, çoğalttırma toplum huzurunu koruyacak kurallara bu sapıklığı diye... Anne baba ödevi acaba ehliyete tabi tutulsun mu sorusu soruluyor zaten. Hüzün veriyor bu soru...




-
Yükselen Yildiz
-
Mustafa Aslan
-
Haşim Koç
Tüm YorumlarSEVGILI ANTOLOJI DOSTLARI!
SAIIR ARKADASIMIZ SEVINC KAVUK U KAYBETTIK
BENIM 39 YILLIK COCUKLUK ARKADASIMDI SIZLERINDE BURDAN TANIDIGINIZ BELKIDE BIR COGUNUZLA YAZSTI REAL TANISTI
BU SEVGI DOLU GÜZEL ARKADASIMIZIN ANISINA
BURAYA DÜSÜNCELERINIZI YAZARSANIZ
O OKUYAMAZ AMA ...
Allah mekanini cennet eylesin ablam.
-saygı deger hemşerim kalem tutan ellerinize sağlık şiir olup yazılar temiz duygularınıza sağlık...her zaman yazınız lütfen size duygularınızı damla damla biriktirip duygu denizleri oluşturmak..yakışır..duygu denizleriniz olsun..yazınız yazınız yazınız lütfen...ARAPGİRLİ HAŞİM KOÇ..