-
01.05.2007
-
20.01.2009
-
02.02.2006
-
10.04.2006
-
25.11.2007
-
04.03.2006
-
31.10.2007
-
28.01.2009
-
16.10.2008
-
15.01.2006
-
24.09.2007
-
25.02.2006
-
22.11.2007
-
10.12.2007
-
17.12.2007
-
10.11.2007
-
10.10.2005
-
08.02.2006
-
07.09.2006
-
26.08.2007
-
26.04.2006
-
18.05.2006
-
10.03.2007
-
23.10.2008
-
10.05.2007
-
08.04.2006
-
13.05.2007
-
25.10.2007
-
25.10.2007
-
26.04.2008
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
1959 dogumlu olsam da 1955 dogumlu kaydedildigimden, daha 11 yasinda ilk ve ortaokulu Arapkir´de tesekkür ve takdirname ile bitirdikten sonra Almanyaya getirildim, bir süre (1 yil) hep nafile geri kacislari denedim...sonra zorunlu yasam alanimi kabullendim...Almanyayi tanimaya calistim, tabii komsu ülkelere de giderek, sonralari Avrupa ve Iskandinav da dahildi bu seyahatlerime... bu arada hic (isci olarak) calismaya ara vermeden, önce e-teknik (otomatiklestirme) okudum sonra mimarlig ...



