Şarap dudaklım
Hem alfabe, hesap
Hem gönlüme sanatçı
Tüm o zevk tadınla da
Ve o sevgi ezgisiyle kal
Öyle ücralarımda, ki
''........DeĞiŞiM RüZGaRı...
Görülen sürekli gelişim,
.....
dinlenirken yaşamın koynunda..''
________________________Neşer Selman
ince, narin, şen bülbülüm
dünyalar güzeli emanetim
bedensel özürlüden farklı
az akli ve tüm kırılgan, tıbbi ruhsal özürlüm
yardıma muhtaç kelebek kanadı o yaşamım
Yaşlılık geleceğin sorunu olacak deniliyor
Bugün sorun zaten Avrupa´da…
Biz yetim, dul, öksüzler olarak
En gencimiz 75-98 yaş arasında
Aylık yollamadılar, sesleri de yoktu
Anayasa, Anadolu uygarlığıdır, toprağın
Ruhu emanet bıraktığı metanettir, Allah’ın!
Sahi, Allah sevgisi olsa, yapılır mıydı?
Sen Allah’ım beş bin yıl sabır bağışladın
Sen seviyorsun yurt anlayışımızı
Kendi hukukumuz açısından diye
Avrupa parti kapatıyor, yakıyor insanı hem de
Başabakan efendi haber vermeyin diyor hâlâ…
Ben tırnakladıkça demokrasiyi keyfimce
Sus katlan gereğine diyor bir de…
güneşsiz bir gün doğumu sanki
hani iki yol arasında bir yalnızlık
gündüzü olmayan bir karanlığın
arasattan çıkışa hani o ışığın
yoksunluğuna bir boyun büküşü
umuda, aranışa bîtaplığı
Gözlere ufuk, gönüllere umut
Ruhlara beşik, gizlerde somut
Aklıma eşik duran canım denizler
Her yerde hep aynı güzel
Her yerin birer güzellikleri
Yine depreştirdin beni
unutulmaz, unutturalamaz çiçekler nerde açardı?
dağda, çayırda, gönül bağında mı yaşardı?
dere kurutulup ırmak mı anılırdı?
disiplinli bir terbiyeydi sevgi çiçeği
neden, nasıl edepleri körletip vahşeti biledi?
sevgiyi bulduğum nedendir
aldığım güçle
dolaşmaya heyecanım
dönecek yerim var diyedir... bilmez miyim hiç...
misafir baş tacıdır




-
Yükselen Yildiz
-
Mustafa Aslan
-
Haşim Koç
Tüm YorumlarSEVGILI ANTOLOJI DOSTLARI!
SAIIR ARKADASIMIZ SEVINC KAVUK U KAYBETTIK
BENIM 39 YILLIK COCUKLUK ARKADASIMDI SIZLERINDE BURDAN TANIDIGINIZ BELKIDE BIR COGUNUZLA YAZSTI REAL TANISTI
BU SEVGI DOLU GÜZEL ARKADASIMIZIN ANISINA
BURAYA DÜSÜNCELERINIZI YAZARSANIZ
O OKUYAMAZ AMA ...
Allah mekanini cennet eylesin ablam.
-saygı deger hemşerim kalem tutan ellerinize sağlık şiir olup yazılar temiz duygularınıza sağlık...her zaman yazınız lütfen size duygularınızı damla damla biriktirip duygu denizleri oluşturmak..yakışır..duygu denizleriniz olsun..yazınız yazınız yazınız lütfen...ARAPGİRLİ HAŞİM KOÇ..