ÖCÜM KALMADI
Ömrüm derdin ile dolsun vefasız
Sana laf diyecek gücüm kalmadı
Hakkım sana helal olsun vefasız
Senden alınacak öcüm kalmadı
Olmasın ne eksik nede bir fazla
Önce söylediğin yalanları tart
Göze göz dişe diş yetinmem azla
İntikam sevmem de ödeşmemiz şart
Yine gideceksin gözünden belli
Sanki bakışların hasret kokuyor
Ne zaman gözlerin bir suçlu gibi
Önüne baksa hep ödüm kopuyor
İLK KITA SEDAİNİN
Severken ağlatmak
Yüreği dağlatmak
Karalar bağlatmak
Öyle bir şey yok
Sevip sevip üzmek
OĞLUM
Sakın gözü dal budaktan
Kızsan bile yatış oğlum
Bir an olsun sapma haktan
Her müşküle yetiş oğlum
Aç kulağın oğul beni
İyi ama iyi dinle
Bu büyük günahlar seni
Ateşte yakar yeminle
Seni kahreder yeminle
ÖĞRENECEKSİN
Hasretimden kalbin yansın kor olsun
Artık mutlu bir gün zor göreceksin
Ağlaya ağlaya gözün kör olsun
Bensizlik ne demek öğreneceksin
Babam gibi sararsın annem gibi seversin
Bazen elim ayağım dizlerim öğretmenim
Bize ömrünü verdi daha başka ne versin
Bunlar gönlümden geçen sözlerim ÖĞRETMENİM
Her sabah sıramızda uslu uslu bekleriz
Gözlerime bir baktı
Baktı sinemi yaktı
Gözden gönlüme aktı
Ankaralı o güzel
Kısacık eteği var




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...