Beni sazan görüp attın oltanı
Arkamdan konuşup eylen bakalım
Sana savaş açtım kuşan baltanı
Eğer sen tilkiysen ben de çakalım
Acaba sen beni tanıyormusun
Ben onu kalbimden çıkarıp attım
Mektup yollamasın selam salmasın
Gönül defterini çoktan kapattım
Götürsün aşkını bende kalmasın
Çok emindim sevdiğine
Aklım bunu nasıl alsın
Gideceksen sen git yine
Bırak aşkın bende kalsın
Mademki sen gidiyorsan
Şarkımız tüm gece çalsın
Artık veda ediyorsan
Aşkım aşkın bende kalsın
Yıllardır iğneyle kuyu kazmışım
Hiçbir söze sığmaz onun değeri
Çok mu dayıma bir şiir yazmışım
Herkesin başkadır bendeki yeri
Bu kadar kıskanma sen de cansın can
Ateşler içinde yanar durursun
Yokluğum kor gelir ben demedim mi?
Durmadan adımı anar durursun
Yokluğum zor gelir ben demedim mi?
Bak yine boşaldı şişem
Bize içtim hep bu akşam
Yokluğundan tüm endişem
Benden geçtim ben bu akşam
Kaldım yine tek başıma
Dilin tutulsun da gör
Veda edemiyesin
Olsun gözlerinde kör
Benden gidemiyesin
Batsın o bindiğin sal
BENDEN HABERSİZ
Ne bir veda ettin ne bana sordun
Çok aradım seni bulamadım iz
Hani tek aşkındım çok seviyordun
Benden ayrılmışsın benden habersiz
BENİ BİLEN BİLİYOR
Boş laflara karnım tok
Yola gelen geliyor
Anlatmaya gerek yok
Beni bilen biliyor




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...