ALO DESEN
Çok yalvardım tüm gücümle
Sendin hep darılıp küsen
Konuşsaydık birkaç cümle
Ölürmüsün alo desen
Bak gönül telimden dökülenlere,
Bu bir keman değil bu bir ney değil,
Kulak ver dilimden dökülenlere,
Seni unutmak mı olur şey değil.
Halimi bir sana arz ediyorum,
Senden uzaklarda olsam da bile
Hisset nefesimi ölürüm sana
İnan can bulurum hayalin ile
Aşkım duy sesimi ölürüm sana
Sensizliğin çıkmazında kayboluyorum
Ne olursun kurtar beni yalvarıyorum
Boğazımda bir kördüğüm boğuluyorum
Acı bana gör halimi bak ölüyorum
Bilinmez kaderin yazdığı yazı
Benimle her şeye varmısın ömrüm
Bazen sevinç olur bazen de sızı
Benimle her şeye varmısın ömrüm
Dilerim seninle kopmaz bağımız
ÖMRÜMÜ VERDİM
Şu anda başlasam bir anlatmaya
İnan sabaha dek sürer bu derdim
O çoktan razıydı beni satmaya
ÖMRÜN
Hiç farkına varamazsın
Kuşlar gibi uçar ömrün
Neden diye soramazsın
Hızla gelip geçer ömrün
ÖMÜR TEZGÂHI
Her doğan güneşe umut bağladım
Sabır kitabını kaç kez okudum
Denizler misali coştum çağladım
Ömür tezgâhında çile dokudum
Değirmenin suyu nerden
Bir sorum var özel gardaş
Miras mı kaldı bir yerden
Dünya sana güzel gardaş
Öyle bir yandım ki o kadar işte
Sanki damarımdan çekildi kanım
Artık iflah olmam ben bu gidişte
Kaderime değil sana isyanım
Hayatımdan çıktın sessiz sedasız




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...