Aşktan nasip almayanlar
Bilmez niye çöktüğümü
Yardan ayrı kalmayanlar
Bilmez neler çektiğimi
BENİ DARDA BIRAKTILAR
Güvendiğim dağlar çöktü
Beni zorda bıraktılar
Umutlarım yaprak döktü
Beni darda bıraktılar
BENİ HATIRLA
Yüreğin burkulup ah diyeceksin
Gözyaşın aktıkça beni hatırla
Kendine kızacak vah diyeceksin
Resmime baktıkça beni hatırla
BENİM GİBİ SEVSEYDİN
Madem ki bırakıp gidecektin yar
Ne diye gelipde kalbime değdin
Gönllüm bu gidişi ihanet sayar
Keşke sen de benim gibi sevseydin
BENİM GÜNLERİM
Gözlerimden eksik olmuyor yaşlar
Aklımdan çıkmıyor mutlu dünlerim
Bu çile her gece yeniden başlar
Bir birinden kara benim günlerim
Düştüğünde anlıyorsun
Eksin asla olmaz artı
Günler geçer sanıyorsun
Burda hayat bıçak sırtı
İlk bahar yaz güzel sürse de kısa
Sonra karakıştır güzden sonrası
Dertle dolacaklar hep tıka basa
Bilmem ne olacak bizden sonrası
Perişan olacak bizden sonrası
BIKMADINIZMI
Konuşup durdunuz her gün arkamdan
Dünyamı başıma yıkmadınız mı?
Bırakın peşimi düşün yakamdan
Kanımı emmekten bıkmadınız mı?
Dağlarıma duman sisler çökmesin
Seven yüreğimden çıkma ne olur
İstemem sen yoksan şafak sökmesin
Dünyamı başıma yıkma ne olur
Sensiz nefes bile alamaz oldum
BİLDİĞİN ADAM DEĞİLİM ARTIK
Şimdi ne aklımda ne kalbimdesin
Sana doğru değil meyilim artık
Haykırsanda bana gelmiyor sesin
O bildiğin adam değilim artık




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...