Aylardan eylüldü günlerden Salı
Gönlümü avuttum bil ki zamanla
Bilmem kaç yıl oldu biz ayrılalı
Seni de unuttum bil ki zamanla
Kokunu dağıttım esen yel ile
BİLMEDİM HİÇ
Gözlerime yaşlar doldu
Çok ağladım gülmedim hiç
Yine olan bana oldu
Huzur nedir bilmedim hiç
Hayatımdan kimler geldi de geçti
Çoğu beni sildi ama ben silmem
Kimi çok kıymetli kimi de hiçti
Daha kimler gelip geçecek bilmem
Aldandım her gözün bakışına ben
Hepinizi yazdım aklıma tek tek
Bundan sonra bana sökmez forsunuz
Kimseye huzur yok ödeşene dek
Nasıl bir deliyim bilmiyorsunuz
Yüreğime attın bir ok
Şok geçirdi bu aklım şok
Senin beni bu kadar çok
Sevdiğini bilmiyordum
Özledim demişsin yetmiş canına
Ne olur ağlama gözyaşını sil
Beni işlemişsin her bir anına
Gönlüm gönlünledir ve bilmukabil
Nasıl bir kalp bu sendeki
Hep kahırsın hep işkence
Kapanmaz yara bendeki
Sen kimseyi sevme bence
İşin gücün yalan olmuş
BENCE BİTMEDİ...
Aşkın izlerini taşıyorum ben
Hala yüreğimde çekip gitmedi
Senin sebebine yaşıyorum ben
Sen bitti diyorsun bence bitmedi
BENDE AKIL KOYMADIN Kİ
Ne mal koydun ne de para
Bitti dedim duymadın ki
Düşünürüm kara kara
Yedin yedin doymadın ki
Sen gideli tükendim
Acılarla doluyum
Merhametin yok mu yar
Bende Allah kuluyum
Saçlarıma yağdı kar




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...