Nefsin tuzağından çıkıp tertemiz kalp ile hakka,
Eğilenlerle bir safa geçmen gerek bu zamanda.
Ömür denen kısa mevsim, kalan ise üç beş Dakka,
Dostun ile düşmanını seçmen gerek bu zamanda.
Mazlumlara siper olup yermelisin zalimleri.
Başımda esiyor kavak yelleri,
Gör çocuk değilim büyüdüm artık,
Benimle ilgilen ellerle değil,
Bir çocuk değilim büyüdüm artık.
Senin aşkın ile yanarım inan,
Gözlerimi yumduğumda
Karşımda sen duruyorsun
Ben seni her umduğumda
Can evimden vuruyorsun
Sırtıma hançer vurdun
Yaramdan kan gidiyor
Hani ya seviyordun
Canımdan can gidiyor
Unutulmak acıymış
İzin aldım ben hocadan
Sözüm doğru kesin canım
Çık çatıya in bacadan
Kim ne derse desin canım
Göz göze de bakışırız
Sırtımı döndüklerim
Uçurumdan ittiler
Dost gibi gördüklerim
Canıma kast ettiler
Sevgi sundum tepsi de
Yine ayrılıktan yana sözlerin
Zannetme yokluğun aklıma cinnet
Kapıya takılı kaldı gözlerin
Hoşça kal diyorsun canıma minnet
Bu kusur gübrede toprakta değil
Çalıda gül bitmez sulama boşa
Kendini bilmeze verilmez meyil
Cahile söz yetmez girme dalaşa
Yüzerek okyanus geçilir mi hiç
Meydanı boş buldular ya
Un sermişler yine tele
Hepsi adam oldular ya
Çakallara bakın hele
Daha vakit henüz erken
Ne olur gitme kal aşkım
İçimde bu coşku varken
Ben oynarım sen çal aşkım
İnlet sazının telini




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...