Ne gecem de hayır ne gündüzümde
Hala kulağımda çınlıyor sesin
Hasretin acısı belli yüzümde
Sırra kadem bastın nerelerdesin
Gülmek bana nasip olmayacak mı
Ömür zaten kısa süreye kadar
Bu dünyada çilem dolmayacak mı
Sabredeyim ama nereye kadar
Sabır sabır oda bi yere kadar
NEREYE VARIR
Anlarsın diye hep bekledim durdum
Bilmem ki bu konu nereye varır
Hasreti alnından kaç kere vurdum
Bu sevdamın sonu nereye varır
Bak gecenin kaçı olmuş
Yok, aklını benle yoran
Gözlerime yaşlar dolmuş
NE BEN ESKİ BENİM NE SEN ESKİ SEN
Yeniden sevmeye vakit mi kaldı
Her şeyi maziye gömdük cümleten
Ayrılık treni hayli yol aldı
Ne ben eski benim ne sen eski sen
Sen benim gönlümden gönlünü alıp
Başka birisine verecekmişsin
Onun dizlerinde bir ömür kalıp
Bensiz mutluluğa erecekmişsin
Yar duyduklarıma inanayım mı?
Bütün umutların bittiği anda,
Seni gördüğüme nasıl sevindim.
Unutmuşken aşkı geçmiş zamanda,
Seni gördüğüme nasıl sevindim.
En kötü kabustan sende uyandım,
Sana çıkıyorken bütün yollarım,
Yar seni kalbimden nasıl silerim,
İki yana düştü kaldı kollarım,
Ömrünce mutluluk huzur dilerim.
Hiç düşünme beni halim nicedir,
Gönlüm hasretinden soldu diyorum
Alay eder gibi bakıp gülüyor
Küllük izmaritle doldu diyorum
Kalkmış hala bana nasılsın diyor
Yar yokluğunda bu çöküşüme mi
Üzülme diyorsun nasıl üzülmem
Gece gündüz yaşlar döküşüme mi
Üzülme diyorsun nasıl üzülmem
Senin gidişinle tükendi canım




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...