Bütün benliğimle senin olmuşum,
Gözlerime başka gözü yasakla,
İçimle dışımla senle dolmuşum,
Al beni yanına koynunda sakla,
Aynı yastığa baş koysam seninle,
Corona kol geziyor
Hele dünyaya bakta
Bu herkesi üzüyor
Ne işin var sokakta
NE İYİ ETTİN
Çok şükür gözümün yaşları dindi
Sanki yağmurlarda seldin sevgilim
Çiçekler böcekleri kuşlar sevindi
Ne iyi ettin de geldin sevgilim
Şu dört duvar arasında
Çıkmazlara girdim usta
Cevabı yok sorasında
Neler neler gördüm usta
Kör olsaydı iki gözüm
Görmeseydim insanları
Yok ki söyleyecek sözüm
Duymasaydım yalanları
Daha neler göreceğim
Hiç başıma gelmez derdim
Candan ödün vereceğim
Bu dünyada neler gördüm
Daha neler göreceğim
Hüzün sardı dört yanımı
NE DEDİYSEM O
Ömrümde yemedim bir lokma haram
Budur övündüğüm büyük başarım
Yok ki gocunacak içimde yaram
NE DEMEK
Ey gözleri yuvasından çıkası
Benden başkasına bakmak ne demek
Biliyorsun yoktur bunun şakası
Başka bir gönüle akmak ne demek
İçtiğimiz bir tas çorba,
Fazlasını almaz beden,
Olmuşuz zorbadan zorba,
Dünyaya hükmetmek neden.
Yaşasak barış içinde,
Yalnızlık hep peşimde
Bilemedim nedense
Ne gerçek ne düşümde
Gülemedim nedense




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...