Aşk ile dolu kalptir insanı insan yapan
Gönül tarlam kurudu bende ki çöl diyorsun
Yollarıma kurduğun söyle kaçıncı kapan
Sen bende yaşıyorken bana git öl diyorsun
Nasıl koparacağım senle gönül bağımı
OLDU CANIM
Her bir haltı yiyeceksin
Saf gömleği giyeceksin
Ben böyleyim diyeceksin
Oldu canım oldu canım
Param pulum yoktur ama
Değerlidir benim postum.
Bazen başım düşer gama,
Düşmanımdan çoktur dostum.
Karanlıkta el bulurum,
Saymadım kaçıncı çekip gidişin
Bu son gidişinde çok değil dündü
Diz çekip önümde affet değişin
Ağlayıp yalvardın ah o ne gündü
Seninle bozmuşum bütün aklımı
Seninle laf yarıştırmam
Bunun için çene gerek
Kağıt kalem buruşturmam
Şiir senin nene gerek
Kafiye ve hece yazdım
Yokluğun çekilmez çiledir bende,
Bir volkan misali yanarsın tende,
Eyer ki sevdinse bir damla sende,
O gül cemalini asma ne olur.
Sensizken ölümün eşiğindeyim,
Vakitli vakitsiz çıkıp giden yar
Yüreğimi vurma taşa ne olur
Giderken kurşunlar sıkıp giden yar
Gel bir ömür benle yaşa ne olur
Çıldırmak üzere olduğumu bil
Bin parçaya böl kalbimi,
Bak hepsinde sen dolusun
Sakın çekip gitme benden,
Yalvarırım ne olursun.
Yokluğunu verme bana,
Yokluğun çekilmez çiledir bende,
Bir volkan misali yanarsın tende,
Eyer ki sevdinse bir damla sende,
O gül cemalini asma ne olur.
Sensizken ölümün eşiğindeyim,
Biz bu aşka emek verdik
İki koca yürek verdik
Bu sevdamız bitmez derdik
Hani şimdi nerde bu aşk




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...