Bir kıvılcım bekledim yanmaya hazırdım ben
Ya kal ya da git demek zor değil sanıyorum
Gönlüne aradığın bitmeyen huzurdum ben
Beni hiç anlamadın hep ona yanıyorum
Ne kadar zor ve imkânsız olsa da
Aşkta umut bilediğim hep sensin
Kavuşmamız mucizeye kalsa da
Tanrımdan tek dilediğim hep sensin
Yokluğunda farkım ne ki ölüden
Ne kadar zor ve imkânsız olsa da
Aşkta umut bilediğim hep sensin
Kavuşmamız mucizeye kalsa da
Tanrımdan tek dilediğim hep sensin
Yokluğunda farkım ne ki ölüden,
Sana umut bağladım
Niye döndün sözünden
Çiğerimi dağladım
Hepsi senin yüzünden
Gözlerimde yaş varsa
Yine dertli gamlı başım
Bize güneş doğmaz bu yaz
işte böyle arkadaşım
Her gece bir kuru ayaz
Sabah olmaz uzar gece
KANINDA VARMIŞ
Kadir kıymet nedir bilemezsin sen
İhanet duygusu kalbini sarmış
Artık bu lekeyi silemezsin sen
Şerefsizlik senin kanında varmış
Yokluğun canımı öyle yaktı ki
Hazandayım sanki üşüyorum gel
Gözyaşım sel olup öyle aktı ki
Kan kaybediyorum düşüyorum gel
Sanki canımdan can söküldü inan
Kendimi evinin önünde buldum
Saymadım kaç kere zilini çaldım
Seni ölesiye seven bir kuldum
Yine boynu bükük kapıda kaldım
Umutlar içimde açmadan soldu
Kovulmayı göze alıp ta geldim
Bu yüzden içimde korkularım var
Birazcık cesaret bulup ta geldim
Çaldım çaldım kapı önümde duvar
Kimseyi tac etmem artık başıma
Sırtımdan vurdular gözgöre göre
Bir mendil veren yok bu gözyaşıma
Kapılar kapandı tüm zalimlere




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...