“Dolara endeksli sevgilim!
Yanında solmam diyor
Bırakıp beni gitti!
Fakirle olmam diyor
“Her zaman olmasa da! ”
Gönlün olur hep rahatta
Saran varsa mutlusundur!
Maalesef ki bu hayatta
Paran varsa mutlusundur!
“Hem de her yerde! ”
Üzülüp de etme tasa
Paran varsa, sözün geçer!
Ne yazık ki, böyle yasa
Paran varsa sözün geçer!
“Ah bu kağıt parçası var ya! ”
Şeytan hep dürter de, başlatır cengi
Bir insanın gözü, kara olunca!
O anda değişir, ortamın rengi
Bir işin içinde, para olunca!
“Aksini düşünen var mı acaba? "
Bu zamanda durum böyle
O yok ise bahtın kara!
Salak salak bakma öyle
“Yıllar yılı arıyorum! ”
Benden gittin sen o gidiş
İnan mutlu olamadım!
Bu nasıl bir veda ediş
“Kaçmıyoruz ki ya! ”
Ayın biri oldu diye
Herkes maaş yattı diyor
Alacaklı gelmiş yine
Parasını istiyor
“Kim demişse, halt etmiş ya! ”
Hangi akıllının, lafıdır bu ya
Anladım ki çoktan, kafayı yemiş!
Beklide bir anlık, gafıdır bu ya
“Asla! ”
Varlığın emanet, olmuşken bana
O senin gönlünü, yarar mıyım hiç!
Yüreğim sevginle, dolmuşken sana
“ Başımın belâsı! ”
Ne huzur verirsin, nede bir neşe
Gönlüme ızdırap, diye mi doğdun!
Zavallı kalbimi, verip ateşe




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!