" Kuruttun bizi be ! "
Yerlisi dokuzdur, ithali yedi
Duyanlar tırlamış, kuru fasulye !
Az önce işittim, haberler dedi
“Haberim olsun !”
Ellerinden tutarım
Düşcek gibi olursan !
Ben gönlünü alırım
Küscek gibi olursan !
“Anlamadım ki !”
Noldu sana canım, huyun değişti
Düşmanın sayıldım, resmen ne diye !
O nasıl tavır ya, cana girişti
Fırtına misali, esmen ne diye !
“ Bana asla dokunmayın ve sarsmayın !”
Brezilya vatanımdır
Ben bir Küstüm çiçeğim bak !
Zannetmeyin atarımdır
Ben bir Küstüm çiçeğim bak !
“ Hangimiz kusursuzuz ki !”
Madem ki insanız, diyoruz dostlar
Vicdanı titretip, birazcık dürtün !
Utançtan yerlere, düşmesin başlar
Kusura bakmayın, kusuru örtün !
“ Kıymetini bilelim !
İdrak eden yürekler, bu değeri bilmeli
Herkesler de olması, gerektir bu özellik !
Çirkinliği alıp da, bir kalemde silmeli
Kusurları gizleyen, bir örtüdür güzellik !
“ Gidin bakın, zahmet olmazsa !”
Maneviyat vardır, az bir buçukta
Kütükteki adım, velidir benim !
Ara sıra olur, aklım boşlukta
Kütükteki adım, delidir benim !
“ Hepsi aklımda ! “
Çok oldu önümden, o kaçtıkları
Unutmam imkânsız, bunlar saklımda !
Bana ettikleri ve yaptıkları
Ladesim ladestir, hepsi aklımda !
“Siz hiç merak etmeyin !”
Alınmasın tek bir dostum
Beni bilen iyi bilir !
Hiç kimseye yok ki kastım
Laf gittiği yeri bilir !
“ Harbi yürekten seversin biliyorum !”
Biliyorum bundan, inan şüphem yok
Laf olsun diye sen, sevmezsin beni !
Canından öteye, değerliyim çok
Laf olsun diye sen, sevmezsin beni !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!