" Ah keşkem !
Saçları kıvırcık, yüzü ay gibi
Koluma bir güzel, takılsa keşke !
Bakışları bir ok, kaşı yay gibi
Koluma bir güzel, takılsa keşke !
" Sen başkasın yaa, yerin dolmuyor ! "
Sanma ki tiksinip irkiliyorduk
Sensiz bak olmuyor, kömür sobası !
Her sonbaharda silkeliyorduk
Yerin hiç dolmuyor, kömür sobası !
“ Bulurum seni !”
Hasret yakar, bak bi yandan
Yâr yüzünü göreyim ben !
Dokun aşkım telefondan
Konum at da, geleyim ben !
“ Uzak dursun !”
Gitti zalim sevgilim
Döner diye korkarım !
Yandı nefret alevim
Söner diye korkarım !
“ Yazıklar olsun !
Nikahın bellidir, düğün gününde
Bembeyaz gelinlik, giyeceksin sen !
Ben acı çekerken, gözün önünde
Korkarım ki evet, diyeceksin sen !
“ Hadi ama ya !”
Gel hele bir, sokul şöyle
Korkma canım, yemem seni !
Benden uzak, durma öyle
Korkma canım, yemem seni !
“ Her daim tac ederim ben !”
Kaygı duymam, bil ki senden
Korktuğum ol, başıma gel !
Yeter ki al, beni benden
Korktuğum ol, başıma gel !
“ Hem de çoook !”
Gecelerim çok ıssız
Hayra çıksın sabahım !
Günahımsa sınırsız
Korkuyorum Allah’ım !
İnsanca yaşanacak bu dünyada,
Bu gerçeği bilmeyen insanlardan korkuyorum
Kırıldı tüm cesaretim,
Bir buz parçası gibi düştü yerlere
Ürperirken yüreğim
Gecenin karanlığından değil dostum,
“ Yalnızlığın ortasında !”
Sen yoksun ya, şu yanımda
Ürküyorum gecelerden !
Daralıyor bu canımda
Korkuyorum gecelerden !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!