“ Bekliyorum Bak !”
Bilsen nasıl özledim ben
Gel gözlerim bayram etsin !
Yollarını gözledim ben
Gel gözlerim bayram etsin !
“ Buyurunuz dostlar !”
Neşemize neşe katıp
Gelin bir çay içelim biz !
Dert kederi o an atıp
Gelin bir çay içelim biz !
“Zaten biz insanız, desek bile !”
Kötülükten uzaklaşıp
Gelin insan olalım biz !
İyilikte hep uzlaşıp
Gelin insan olalım biz !
“ Gece gündüz !”
Gün olur o aşkımı
Bilir diye bekledim !
Zor eğledim akşamı
Gelir diye bekledim !
“ Sen yeter ki çağır beni !
Yangın olsa gönül hanem
Kor da olsa, gelirim ben !
Sen seslen ki, ah bi tanem
Zor da olsa, gelirim ben !
“Az kaldı bi tanem !”
Bende bittim hasretinden
Eriyorum bekle beni !
Sıyrılıp da nefretimden
“ Gel haydi !”
Sevgiye bak, öyle açtır
Gel ruhumu doyur aşkım !
Gönle huzur neşe saçtır
Gel kalbime, buyur aşkım !
“ Daha neyi bekliyorsun ! ”
Öyle uzak durma bana
Gir kalbime davetlisin !
Şaşırıp da sorma bana
Gel kalbime davetlisin !
“ Kaydırma hiç avucundan !”
Eli değil seni sevsin
Gel kalbimin, tut ucundan !
Yüreğim hep aşk’a değsin
Gel kalbimin, tut ucundan !
“ Bu yalan dünyanın !”
Hayat kısa ömürse az
Gel keyfini çıkartalım !
Her günümüz olsun da yaz
Gel keyfini çıkartalım !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!