“Ah bu güzelliğin var ya !”
Hiç kendimi üzmüyordum
Kalbi derde salmasaydın !
Şimdi deli gezmiyordum
Kız aklımı almasaydın !
“ Gerçekleri görmek lazım !”
Millet açken sokaklarda
Tuza şiir yazamam ben !
Gül açsa da yanaklarda
Kıza şiir yazamam ben !
"Haydi ver elini ! "
Girmek için o kalbine
Birazcık yer açar mısın ?
Muhtaç etme hayaline
Kız benimle kaçar mısın ?
“ Tamam anladık güzelsin !”
Vallah seni kaparlar bak
Kız bu kadar süslenme ya !
Sonra bilmem naparlar bak
Kız bu kadar süslenme ya !
“ Hayret bi şey yaa ! “
Kafandaki nasıl örtü
Kız bu şekil giyinilmez !
Güler sana böcek börtü
Kız bu şekil giyinilmez !
“Yürek benim değil mi? ”
Bir acının ta dibinde
Sızdım artık yazmıyorum!
Neden diye bilin sizde
Kızdım artık yazmıyorum!
Umrumda değil şimdi, kim ne eyler, kim ne der
İşte bir şişe daha, açıyorum bu gece
Mutluluğu çok görüp, kederime bin keder
Katışın şerefine, içiyorum bu gece !
KADİR GÜVEN
Seveni acıtan, son pişmanlıkmış
Sende benim gibi, saçın yoldun mu ?
Sadece bir mevsimlik, bir baharlıkmış
Yaşanmadan bitti, mutlu oldun mu ?
DERYA ŞEN
Sen benim sevdamı heves mi sandın
Acıncak hallere düşürdün beni
Ellere inandın ellere kandın
Laf olsun diye mi sevdim ben seni
DERYA ŞEN
ERKEK
Bu nasıl bir güzellik ya
Sarhoş olsam ayılıcam !
Harika bir özellik ya
Şimdi düşüp bayılıcam !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!