“Yatağımızdan !”
Şu yalancı dünyamıza
Bir gün zamsız uyanalım !
Girmesin hiç rüyamıza
Bir gün zamsız uyanalım !
“ Şöyle esneyerek, huzur ile !”
Şok olmasak biz her sabah
Bir gün zamsız uyansak ya !
Vallahi de bize günah
Bir gün zamsız uyansak ya !
“ Hadi sen yaparsın ! “
Şaşırıp da bir gün yolu
Gel gönlüme sap be aşkım !
Bak yüreğim sevgi dolu
Bir güzellik yap be aşkım !
" Herkes hata yapar !
Vefasızmış bağlandığım
Umutlarım soldu işte !
Boşunaymış ağlandığım
Bir hataydı, oldu işte !
“ Yapmayın yaa !”
Bundan böyle inanmıyom
Biri bana aşk mı dedi !
Her fırsatta yalanlıyom
Biri bana aşk mı dedi !
" Duyamadım, yaşın, maaşın kaçtı ! "
Evvelce söyledim, yine söylüyom
Bir insanın yaşı, maaşı sorulmaz !
Dilimde tüy bitti, bunu biliyom
Bir insanın yaşı, maaşı sorulmaz !
“ Alacaklılarım beklesin, tahsilatı yapacağım !”
Burdan sesleniyorum, esirgemem lafımı
Gönlümde buruk acım, kalbimdeyse sancım var
Ecel gelip zamansız, çalmadan şu kapımı
Beni üzen herkese, bir intikam borcum var !
“ Ne olurdu sanki !”
Ben kalbimi yakmaz mıydım?
Közleyecek biri olsa !
Yollarına çıkmaz mıydım?
Özleyecek biri olsa !
“ Yalnız değilim !”
Kaderse getirip, koydu karşıma
Yolumu gözleyen, biri var artık !
Kıyamam ben onun, tek bir yaşına
Beni de özleyen, biri var artık !
“ Varsa gelsin buradayım işte !
Huyu uysun hep huyuma
Çatmayacak biri yok mu ?
Sarılıp da şu boynuma
Atlayacak biri yok mu ?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!