Yaşanmamış hayaller bıraktım
Gidiyorum yarıda
Buraya kadarmış kalmadı zaman
Tamamlamaya
Son yolcu bakışlarıydı vuran
Hayat yolunda
Neyi anlatır bilirmisin
Ayrılık yok dargınlık yok
Cama vuran damlalar da
İkimizi çağırır sanki
Yaşanmış anılar bende
Elbette hatırlanacak dün gibi
Ne sevmeyi ne de sevilmeyi
Ne hasreti ne de özlemeyi
Çünkü o bir çocuktu
Bilmezdi
Anne sevgisi baba şefkatı
Onun tek sevgilisi
Aklımı başımdan aldı
Sevdamı yerlere çaldı
Ben sevdim eller aldı
Benden gayrı seven olmaz
Seven olmaz seven olmaz
Öyle bir zamanda çıktın karşıma
Ümidimin tükendiği bir andı
Umutsuzca sarıldığım zamandı
Öyle bir zamandı ki o an
Benim hala anlayamadığım dı
Ben bendeki seni sevdim
Aşka dair ne varsa
Gözleriyin kahvesi işledi
Bakışlarını yüreğime
Okudum adını yazdım
Kitaplara sığmayan
Önceleri sayardım günleri ayları
Hatta saniyeleri, saatleri
Koparmazdım dururdu takvim yaprakları
Şimdi saymıyorum bile geçen yılları
Okumuyorum eski tarihi kitapları
Okusam da seni yazmıyor
Söyleme Sende Kalsın Sırların
Dur öyle kal girme ne olur
Girme kırık yüreğime
Belki bir gün bıkarsın
Belki de çabuk çıkarsın
Artık aldatmalar olmasın
Beni sevdanın gücüne
Ölümsüzlüğüne inandır
Korkulardan şüphelerden arındır
Hiç aldanışlarım olmasın
Sen varken mevsim bahardı
Sen yoksun diye
Ne yağmur yağdı ne de
Hava karardı
Solar sanmıştın ama solmadı
Yüreğimde fidan gönlümde gül




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum